Merken bouwen en laden in het digitale tijdperk

24 juni 2011 om 08:45 door PIM Redactie

Merken bouwen en laden in het digitale tijdperk

Actualiteiten op het gebied van positionering en (e-)branding passeren de revue. Oude wetmatigheden gaan niet meer op of slechts ten dele en daarom worden nieuwe oplossingen meer en meer noodzakelijk. We willen dit aantonen met boeiende praktijkcases. Zowel B-to-B als B-to-C.
Ontvangst vanaf 17:00 tot 18:00 uur. Om 18:00 uur beginnen we met het programma: Inleiding Hans Molenaar, voorzitter PIM. Social Media tweecomponentenlijm Robin den Hoed, Client Services Director bij Ketchum Pleon. De nieuwe spelregels van communicatie en communicatiemanagement gaan niet langer uit van doelgroepen, maar van communities. Campagnes met monologen worden dialogen. Reputaties worden steeds meer gevormd op communities. Social Media is daarbij de tweecomponentenlijm. Eén factor blijft constant… je verhaal moet staan als een huis. Ketchum Pleon, één van de grootste communicatieadviesbureaus ter wereld. Pauze Digital branding How Google and Twitter changed how we go to market Rikke Wivel, Marketing Director bij Monsterboard Branding is voor monsterboard altijd een heel belangrijk onderdeel van het marketing beleid geweest zowel in nederland als internationaal. Sociale media en zoekmachines hebben branding wezenlijk veranderd. Rikke zal aangeven hoe branding binnen Monsterboard is veranderd in e-branding. 24/7 marketing met social media Ingmar de Lange, is marketingstrateeg en oprichter van Mountview. Ingmar is gespecialiseerd in wat hij noemt de ‘fresh side of marketing’. Hij is gefascineerd door marketing die nuttig en dienstbaar is, in plaats van lastig en storend. Tot 2010 was hij hoofdmarketing van Hyves (interim) en samen met Hyves ontwikkelde hij een model dat verklaart hoe merken structureel, 24/7, ‘social techniques’ kunnen toepassen en inpassen in hun organisatie. Zoals gebruikelijk sluiten wij onze avond af met een hapje, een drankje én een goed gesprek tussen 21.00 – 21.30 uur. We zijn te gast bij de Hogeschool Utrecht. Graag tot ziens op dinsdag 28 juni om 18:00 in Utrecht. Tot dan! Wil je bijblijven? Schrijf je nu in: inschrijven deelnemers Kosten (€): 168,00 excl. BTW Kosten leden (€): 75,00 excl. BTW; Student-leden: 25,00 excl. BTW Student (€): 55,00 excl. BTW Overige informatie: Annulering: "U kunt tot 3 werkdagen vóór de bijeenkomst schriftelijk annuleren. Wij brengen u hiervoor EUR 25,= annuleringskosten in rekening. Wij maken geen uitzonderingen naar annuleringsargument. Mochten wij vóór die 3 werkdagen geen annulering hebben ontvangen, dan beschouwen wij uw inschrijving als definitief. U kunt schriftelijk wel een - niet al aangemelde - persoon als vervanger aanmelden. Tot 2 weken voor aanvang van de themasessie houdt PIM 75% van de plaatsen beschikbaar voor haar leden , daarna geldt: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Genoemde bedragen zijn excl. BTW"

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox