|
Rikke Wivel (Monsterboard) |
|
Ingmar de Lange (Mountview) |
Gisteren was er een
PIM sessie over social media. De 2 hoogtepunten waren voor mij de presentatie van Rikke Wivel (Sr. Marketing Manager Benelux Monsterboard) en de 24/7 presentatie van Ingmar de Lange(Mountview)
Rikke Wivel vertelde een enthousiast en sterk verhaal over Monsterboard (Monster in andere landen) en wat er veranderd is in 100 jaar communicatie over vacatures. Ook presenteerde Rikke een nieuwe Monsterboard Facebook App.
De App
BeKnown heeft dezelfde filosofie als bijvoorbeeld LinkedIn en Branche Out. De filosofie er achter is dat jij je eigen netwerk inzet om een nieuwe baan te vinden.
|
De nieuwe Facebook App van Monsterboard |
Hier kun je een kort gesprek zien wat ik voor de PIM sessie met Rikke had.
Ingmar de Lange van Mountview was de laatste spreker. Ingmar presenteerde een sterk verhaal en een praktisch 24/7 model om social media toe te passen binnen je bedrijf.
Zijn centrale boodschap is dat social media een verkeerde term is. We kunnen in zijn ogen beter spreken over een sociale infrastructuur.
Die social infrastructuur is als een snelweg die veel bedrijven verkeerd gebruiken.Ze rijden niet op de snelweg ,Maar gebruiken de snelweg vooral om er langs te adverteren
Hieronder kun je de presentatie en het social media model zien van Ingmar de Lange