Klanttevredenheid 2.0 / NPS / Superpromoter

26 augustus 2011 om 08:31 door PIM Redactie

Klanttevredenheid 2.0 / NPS / Superpromoter

Klanttevredenheid 2.0 / NPS / Superpromoter
B2C & B2B Steeds meer organisaties verleggen de focus van tevreden klanten naar het verkrijgen van promoters en ambassadeurs. In deze themasessie gaan we o.a. in op hoe je het beste klanttevredenheid kunt meten, alsmede de voor en nadelen van het gebruik van Net Promoter Score. Ook bespreken we hoe je de organisatie zo kunt inrichten en aansturen opdat alle afdelingen klantbeleving en klanttevredenheid daadwerkelijk als belangrijkste doelstelling hanteren. In deze zeer leerzame themasessie belichten 4 deskundige sprekers de diverse facetten. Ontvangst vanaf 17:00 tot 18:00 uur. Om 18:00 uur beginnen we met het programma:
  • Van Net Promoter Score® naar Net Promoter Systeem® Alhoewel het idee van de Net Promoter Score® simpel lijkt, is het ook daadwerkelijk laten functioneren ervan niet simpel. Tijdens de presentatie krijgt u uitleg over het ontstaan van de Net Promoter Score, wat de score inhoudt en hoe u deze succesvol toepast binnen uw eigen organisatie. Wouter Wijma, Certified Net Promoter® Associate & Loyalty Partner, Advanse.
  • De superpromoter De superpromoter is de personificatie van de kracht van enthousiasme. Superpromoters doen aanbevelingen of worden door anderen gekopieerd. Het aanstekelijk enthousiasme van de superpromoter is voor bedrijven van levensbelang omdat het zorgt voor aanwas van nieuwe klanten en omzetgroei. Els Molenaar, Business Unit Manager, Blauw Research.
Pauze
  • Het meten van klanttevredenheid en NPS in de praktijk Het goed meten van klanttevredenheid en NPS is cruciaal. Waar moet je op letten in de praktijk en hoe moet je resultaten interpreteren en bij welke touchpoints kun je het beste meten en hoe vertaal je bevindingen door klantbeleving ? Arjan Burgers, bij Philips, KPN en LG intensief gewerkt met NPS, nu partner Early Bridge.
  • Case: Toepassing van NPS binnen Philips Philips is al een aantal jaren bezig met de toepassing van NPS ten einde superieure customer experiences te creëren. Patrick zal ingaan op hoe Philips NPS en het super- promoter concept implementeert binnen zowel B2C als B2B. Patrick Lerou, Senior Manager Customer Experience, Philips.
Zoals gebruikelijk sluiten wij onze avond af met een hapje, een drankje én een goed gesprek tussen 21.00 – 21.30 uur. We zijn te gast bij onze hoofdsponsor Beeckestijn. Graag tot ziens op dinsdag 30 augustus om 18:00 in Leusden. Tot dan! Wil je bijblijven? Schrijf je nu in:
inschrijven
deelnemers

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox