CRM in 1 Day 2011

1 september 2011 om 08:05 door PIM Redactie

CRM in 1 Day 2011

 
div class='posterous_autopost'>

CRM in 1 Day 2011 

Datum: 15 september 2011
Naam: CRM in 1 Day 2011
Locatie: De Reehorst
Organisatie: Customer Talk, Platform Klantgericht Ondernemen en Beeckestijn Business School
Prijs: 129 - 179 euro
Inschrijven: http://www.crmin1day.nl

In één studiedag helemaal bijgepraat en op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, strategieën en trends op het gebied van klantstrategie en Customer Relationship Management.

CRM in 1 Day 2011 is het grootste onafhankelijke strategische kenniscongres op het gebied van klantgericht ondernemen, crm, klantenservice, klantbeleving en marketing.

In één dag kunt u veel specifieke kennis vergaren en in contact komen met zeshonderd vakgenoten. Wilt u een nieuwe klant of klantbeleving of crm-strategie opzetten? Gaat u een crm-programma starten? Staat u voor de keuze van een crm-oplossing? Wilt u uw contactcenter beter of anders gaan inzetten? Wilt u NPS gaan toepassen? Of wilt u weten hoe u met social crm en sociale media om moet gaan? Dit zijn slechts enkele vragen waar u op CRM in 1 Day een antwoord kunt krijgen.

In een zorgvuldig samengesteld programma worden door verschillende organisaties branche-ervaringen gedeeld en komen klatstrategie en crm-aspecten op het gebied van strategie en verandermanagement aan bod. Er zijn tracks over onder andere social crm, customer intelligence, customer experience management, customer service, net Promotor score (NPS), event driven marketing en crm.

Bron: Customertalk.nl

 

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox