Marketing learnings vanuit onverwachte hoek
Demand everything, expect nothing (drummer, Bill Kreutzmann, the “grateful dead”).Wat kunnen we in termen van marketing leren van bands die het publiek in vervoering brengen en de wereld gepassioneerd houden?
Voor de managing muziekliefhebber een must. Voor de anderen een openbaring. Want natuurlijk is het mogelijk om een marketingsessie te houden vanuit een bepaalde theorie of invalshoek.
Diegene die in het verleden Rudy Moenaert al vaker aan het werk hebben gezien, weten dat muziek een van zijn passies is.
In muziek zitten veel meer wijsheden en inzichten verborgen dan menig van ons vermoed. Bijvoorbeeld: een tekstschrijver wordt veelal gedwongen om met enkele zinnen sterke emoties en/of complete situaties uit te drukken, de kern te raken tot in je ziel.
Kijk samen met Rudy Moenaert naar deze fantastische wereld en laat je inspireren om eens vanuit een andere hoek naar marketing te kijken en Learnings uit de muziekindustrie te halen die binnen jouw eigen omgeving en markt toepasbaar zijn.
Creëer een concurrentievoordeel door anders te zijn dan anderen.
- Kosten (€):
- 210,00 excl. BTW
- Kosten leden (€):
- Gratis voor MSN-leden; Voor PIMleden: 160,00 excl. BTW