Co-innovatie vergroot slagingskans product met 20% ·

8 november 2011 om 08:51 door PIM Redactie

Co-innovatie vergroot slagingskans product met 20% ·

 
div class='posterous_autopost'>

Co-innovatie mogelijkheden

In de video worden drie mogelijkheden aangedragen:

  1. In een gesloten community waar influencers (en experts) van een bepaald onderwerp uitgenodigd worden.
  2. En publique door middel van een jam sessie. Deze bottom-up innovatie manier opent de deuren voor nieuwe inzichten, zonder een tunnelvisie of ter validatie van bestaande inzichten.
  3. Social media monitoring en analytics maken het mogelijk om continue onderzoek te doen door gedeelde informatie te analyseren

Interessante video van IBM (Via Marketingfacts) over de mogelijkheden van Co -Innovatie.

Op dit moment ben ik net bezig met een presentatie over Co-Innovatie en Crowdsourcing en ik ben na het bestuderen van BMW, Nike en Lego erg enthousiast geworden over de mogelijkheden van Co-Innovatie en Crowdsourcing voor bedrijven.

Bovendien vergroot het de slagingskans van je product ook nog eens met 20 %

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox