De 11 Genomineerden voor de PIM Marketingliteratuurprijs 2012
De 11 genomineerden zijn:
- Cross Channel Excellence (Nederlandstalig) Mike Hoogveld (Adformatie Groep)
- Ik ben een aanrader - Wie zegt wat hij denkt is goud waard voor een merk, Jan van den Bergh (Van Duuren Management)
- De koopknop - Het geheim van het consumentenbrein, Martin de Munnik (Academic Service)
- Hebbes! - Een nieuwe manier van positioneren in 7 stappen, Adriaan Oomen ( Academic Service)
- Transformeren om te overleven (Marketing in het nieuwe tijdperk), Herman Toch LannooCampus)
- De Conversation Company - Gebruik de feedback van uw klanten nu ook écht, Steven Van Belleghem (Van Duuren Management)
- Van passie tot promotie, Erik Stevens
- Verdiende aandacht, Klaas Weima (Bruna)
- Blauwe Bananen - Hoe creëer ik als dienstverlener unieke kernvaardigheden en onderscheidend vermogen?, Wouter de Vries jr
- Miss Marketing, Mabel Nummerdor, Mijke de Vette (Adformatie Groep)
- Marketing Strategie van Brein tot Besluit, Rolf Bruins
De winnaar van de PIM Marketingliteratuurprijs wordt 27 november bekend gemaakt.
Welk boek moet volgens jullie dit jaar de prijs krijgen?