De 11 Genomineerden voor de PIM Marketingliteratuurprijs 2012

19 oktober 2012 om 09:09 door PIM Redactie

De 11 Genomineerden voor de PIM Marketingliteratuurprijs 2012

De 11 genomineerden zijn: - Cross Channel Excellence (Nederlandstalig) Mike Hoogveld (Adformatie Groep) - Ik ben een aanrader - Wie zegt wat hij denkt is goud waard voor een merk, Jan van den Bergh (Van Duuren Management) - De koopknop - Het geheim van het consumentenbrein, Martin de Munnik (Academic Service) - Hebbes! - Een nieuwe manier van positioneren in 7 stappen, Adriaan Oomen ( Academic Service) - Transformeren om te overleven (Marketing in het nieuwe tijdperk), Herman Toch LannooCampus) - De Conversation Company - Gebruik de feedback van uw klanten nu ook écht, Steven Van Belleghem (Van Duuren Management) - Van passie tot promotie, Erik Stevens - Verdiende aandacht, Klaas Weima (Bruna) - Blauwe Bananen - Hoe creëer ik als dienstverlener unieke kernvaardigheden en onderscheidend vermogen?, Wouter de Vries jr - Miss Marketing, Mabel Nummerdor, Mijke de Vette (Adformatie Groep) - Marketing Strategie van Brein tot Besluit, Rolf Bruins De winnaar van de PIM Marketingliteratuurprijs wordt 27 november bekend gemaakt. Welk boek moet volgens jullie dit jaar de prijs krijgen?

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox