Wie gaat vanavond de PIM Marketingliteratuurprijs 2012 winnen?

27 november 2012 om 09:00 door PIM Redactie

Wie gaat vanavond de PIM Marketingliteratuurprijs 2012 winnen?

Bron: Flickr
Ik voel wat spanning Want vanavond ga ik richting Hogeschool Utrecht Om verslag te doen van de uitreiking van de PIM Marketing Literatuurprijs 2012. En voor wedstrijden voel ik meestal spanning (ook al doe ik zelf niet mee) Mijn taak is foto's en filmpjes te maken in dienst van mijn opdrachtgever PIM. Ik maak een een zogenaamde korte sfeerimpressie. Dat is erg leuk om te doen omdat je midden in het marketinghart van Nederland aan het werk bent. ik bedoel het zijn allemaal auteurs die het afgelopen jaar een opmerkelijk marketingboek hebben geschreven. Wie er gaat winnen? Geen idee! Dit zijn de 10 genomineerde boeken:
  • De koopknop   (Het geheim van het consumentenbrein) Martin de Munnik
  • Hebbes!   (Een nieuwe manier van positioneren in 7 stappen) Adriaan Oomen
  • Cross Channel Excellence  (Nederlandstalig) Mike Hoogveld
  • Transformeren om te overleven   (Marketing in het nieuwe tijdperk) Herman Toch
  • Van passie tot promotie Erik Stevens
  • Verdiende aandacht Klaas Weima
  • Marketing Strategie van Brein tot besluit Rolf Bruins
  • Miss Marketing Mabel Nummerdor, Mijke de Vette
  • Blauwe Bananen Wouter de Vries jr., Thiemo van Rossum
  • Ik ben een aanrader  (Wie zegt wat hij denkt is goud waard voor een merk)   Jan van den Bergh
  • De Conversation Company  (Gebruik de feedback van klanten nu ook écht) Steven Van Belleghem
Hebben jullie een voorkeur? Ik hoor het graag!

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox