De marketing Trends 2013 (incl. PIM Trendrapport)

14 januari 2013 om 08:42 door PIM Redactie

De marketing Trends 2013 (incl. PIM Trendrapport)

Deze trendsessie is opgehangen rond een viertal thema’s. Eén specialistisch thema en een drieluik waarmee je een verschil kunt maken voor jezelf en je organisatie.
Voor iedere marketeer die serieus met het vak bezig wil zijn, is deze themasessie daarom een must ! Alle aanwezigen ontvangen tevens het PIM Marketing trendrapport 2013. Het programma start 18:00 uur met een inleiding door PIM-voorzitter Hans Molenaar, gevolgd door PIM trendwatcher Peter Gouw die het kader neerzet voor de rest van de avond. Met tussendoor een lekkere soep en aangeklede broodjes. 1. Jongeren trends Peter van Woensel Kooy (senior redacteur Marketing Tribune) en Edward Hissink (merken innovatie specialist) nemen ons mee in de wereld van jongeren, beschrijven wat de belangrijkste iconen voor 2013 zijn en hoe deze praktijkgericht ingezet kunnen worden. 2. Trends in Market Farming Geeft u uw eigen klanten echte redenen tot het kopen van uw producten en diensten? Welke trends zijn voor uw huidige klanten belangrijk? In dit luik worden trends en een visie aangereikt om het verschil te maken bij uw bestaande klanten en hoe u uw concurrentie het nakijken geeft. Marcel Wiedenbrugge, Thomas Verhagen en Ewoud Westerink 3. Trends in Market Hunting Op welke markten zou u actief kunnen zijn waar u nog niet of nauwelijks een plaats heeft veroverd? Op welke “cross over” trends zou u kunnen inspelen om nieuwe markten aan te kunnen boren met uw huidige producten en diensten? Welke trends voeden uw “anders denken” om nieuwe concurrenten te kunnen overklassen? Door Bruno Fabre, Michel van den Bosch en Peter Gouw 4. Trends in Market Making Welke trends zijn van belang om nieuwe waarde proposities te ontwikkelen voor nieuwe markten. Vanuit een eigenwijze visie nemen Belinda Rozenhart, Adrie Dolman en Jasper Roos u mee naar een nieuwe wereld vol verrassingen en kansen. Ontvangst tussen 17:30 en 18:00 uur; start programma 18:00 uur. Tussendoor wordt een lekkere soep en aangeklede broodjes geserveerd en uiteraard besluiten we de interactieve sessie met een hapje, een drankje én een goed gesprek. Zorg er voor dat je op 29 januari 2013 erbij bent! We zijn te gast bij onze sponsor ABNAMRO Dialogues House te Amsterdam. Alléén alle aanwezigen ontvangen gratis het gedrukte PIM Marketing Trendrapport. Schrijf je nu in Inschrijven kan hier

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox