Volgende week PIM sessie"Co-creatie, Business Model Innovatie en duurzaamheid
Met de opkomst van Sociale Media is er veel aandacht voor Co-Creatie en (Business Model) Innovatie. Tegelijkertijd vliegen de Social Customer Engagements, Experience en Relationship Management strategieën, gelardeerd met nieuwe kanalen, devices en wolken ons om de oren. Je vraagt je wel eens af wie er beter van wordt. De klant? Misschien ...
Programma:
17.00 uur Ontvangst met een broodje en een drankje
18:00 uur Welkom
18.30 uur “Ultieme klantgerichtheid” door co-creatie en Business Model Innovatie
Wim Rampen neemt ons mee op zijn zoektocht naar de "ultieme klantgerichtheid". Een reis die
voert langs de diverse vormen van co-creatie, KPI's, innovatie- en business modellen, om
uiteindelijk stil te blijven staan bij de, naar zijn mening, ultieme vorm van klantgerichtheid:
Waarde Co-Creatie. Hoe dat in zijn werk gaat? En of dat ook voor jou geldt? Dat bepaal je
mede zelf tijdens deze interactieve Inspiration.
Wim Rampen, Customer & Brand Management, verantwoordelijk voor de product-
overschrijdende marketingstrategie van Delta Lloyd Groep's Direct Writer OHRA.
19.30 uur Pauze
20.00 uur Hoe vermarkt je duurzaam bankieren?
Roel Welsing neemt ons mee in de ontstaansgeschiedenis van de bank. De Triodos Bank is in
de afgelopen acht jaar vijf keer zo groot geworden. Hij legt het verband tussen de doelgroep
van de bank en de aanpak van Triodos om daarmee daadwerkelijk de verbinding aan te gaan
en wat hiervan het resultaat is.
Roel Welsing, Hoofd afdeling Marketing bij Triodos Bank NL.
21.00 uur Borrel en de mogelijkheid voor een rondleiding
Zorg er voor dat je op 5 maart 2013 erbij bent!
We zijn te gast bij onze sessiesponsor Oracle in Utrecht.
Schrijf je hier in