Samenvatting Kennissessie B2B: Van Outbound naar Inbound
Dinsdag 25 juni organiseerden we samen met Canon Nederland, de kennissessie B2B Marketing in Crisistijd. Aan de hand van spraakmakende cases van Deloitte, E.ON, KLM en ContentGuru en met extra ammunitie van TNS Nipo in de vorm van een onderzoek onder zakelijke inkopers, leerden we dat het in business to business steeds meer om menselijke interactie, het optimaliseren van de customer journey en zinvolle innovatie gaat. De tijd van het puur zenden van informatie via traditionele media is voorbij. Outbound marketing is absoluut doeltreffend, maar heeft vriendjes gekregen: social media, content marketing, merkgedreven innovatie zijn key voor de slimme B2B marketeer.
Tweetverslag
B2B Marketeer @DirkvanGestel van E.ON geeft tijdens #pimsessie aan dat content marketing key is bij verhogen NPS score... — PIM Updates (@pimonline) June 25, 2013
1/3 van de zakelijke kopers vraagt in de oriëntatiefase ook daadwerkelijke een offerte aan, vertelt @RegvanSteen tijdens #pimsessie — PIM Updates (@pimonline) June 25, 2013
Iedereen is verantwoordelijk voor social marketing en sales binnen een moderne B2B organisatie, vertelt @JochemKoole tijdens #pimsessie — PIM Updates (@pimonline) June 25, 2013
Integratie div platformen en intern verantwoordelijkheidsgevoel van cruciaal belang voor customer experience, vertelt @mavdbrink #pimsessie — PIM Updates (@pimonline) June 25, 2013
KLM's @AnnemiekeBossen laat een filmpje zien over BlueBook: http://t.co/tbOqvdIp49 #pimsessie — PIM Updates (@pimonline) June 25, 2013Verbind je met de sprekers en PIM-leden die aanwezig waren tijdens deze sessie via dit lijstje. Bekijk de presentaties van onze sprekers. En graag tot ziens tijdens de volgende kennissessie over Mobile & Local Marketing. Blijf bij!