Samenvatting Kennissessie B2B: Van Outbound naar Inbound

2 juli 2013 om 11:42 door PIM Redactie

Samenvatting Kennissessie B2B: Van Outbound naar Inbound

Dinsdag 25 juni organiseerden we samen met Canon Nederland, de kennissessie B2B Marketing in Crisistijd. Aan de hand van spraakmakende cases van Deloitte, E.ON, KLM en ContentGuru en met extra ammunitie van TNS Nipo in de vorm van een onderzoek onder zakelijke inkopers, leerden we dat het in business to business steeds meer om menselijke interactie, het optimaliseren van de customer journey en zinvolle innovatie gaat. De tijd van het puur zenden van informatie via traditionele media is voorbij. Outbound marketing is absoluut doeltreffend, maar heeft vriendjes gekregen: social media, content marketing, merkgedreven innovatie zijn key voor de slimme B2B marketeer.
Tweetverslag           Verbind je met de sprekers en PIM-leden die aanwezig waren tijdens deze sessie via dit lijstje. Bekijk de presentaties van onze sprekers. En graag tot ziens tijdens de volgende kennissessie over Mobile & Local Marketing. Blijf bij!

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox