Samenvatting Kennissessie Mobile & Local
Alle traditionele media werden ingezet om bekendheid te genereren voor de FietsApp van ANWB en Becel #pimsessie, vertelt @JoycevanS
— PIM Updates (@pimonline) August 27, 2013
Resultaten van de Fietsapp zijn klinkend: 200.000 downloads, 1,5% meer marktaandeel voor Becel #pimsessie
— PIM Updates (@pimonline) August 27, 2013
Doelstellingen van Mobile: interactie verbeteren, inzicht verkrijgen, interventies plegen, ambassadeurs kweken, aldus @MobIntCom #pimsessie
— PIM Updates (@pimonline) August 27, 2013
Location Based Services zijn relevant voor marketing, advertising, games en IP vertelt Arjan Spigt van AND Products #pimsessie
— PIM Updates (@pimonline) August 27, 2013
Smartphone penetratie groeit als kool: 2011: 33%, 2012: 43%, 2013:52%, vertelt @wouterveenboer #pimsessie pic.twitter.com/Ht3NigJeav
— PIM Updates (@pimonline) August 27, 2013
Arjan laat een case zien van Paul Bakery. Zij boekte met location based marketing prima resultaten: http://t.co/fWMhG6gUEf #pimsessie
— PIM Updates (@pimonline) August 27, 2013
Ook investeren in je kennis en je profesionele netwerk? Kom naar de volgende kennissessie: De Toekomst van Advertising op 24 september in Utrecht!Driewerf hulde voor de sprekers van vanavond tijdens #pimsessie. Dank @wouterveenboer @mobintcom @JoycevanS @conradhagemans @arirotterdam!
— PIM Updates (@pimonline) August 27, 2013