Jeroen de Bakker & Loes Meys over Marketing tijdens en na COVID-19

Interview 25 maart 2021 om 13:18 door PIM Redactie

Ben jij er ook bij?

Jeroen de Bakker & Loes Meys over Marketing tijdens en na COVID-19

Op dinsdag 6 april 2021 organiseren wij het online event Marketing tijdens en na COVID-19. Gastsprekers Loes Meys, Head of Marketing Europe PARK NOW Group, en Jeroen de Bakker van Audio Agency AIRBORNE delen hun insights van het afgelopen jaar met jou.

Wil jij jouw marketingdilemma en hoe je daarmee bent omgegaan ook delen tijdens het event? Stuur dan jouw case in t.a.v. Melanie via melanie.vandekuinder@pimonline.nl. Tijdens het Open Podium in de breakouts krijg de kans om je learnings aan de hand van 3 slides te delen.

Andere trendrapporten

Visies , Interview , Algemeen

Blog - Irma Bollen in gesprek met Wim Vermeulen

5 november 2024
In de snel veranderende marketingwereld staan teams voor een dubbele uitdaging: de groeiende impact van AI en de noodzaak van duurzaamheid. Tijdens he…
Visies , Interview , Algemeen

Blog - Irma Bollen in gesprek met Steven van Belleghem

15 oktober 2024
De marketingwereld verandert in hoog tempo, en teams staan voor de uitdaging om AI op een effectieve manier te integreren. Tijdens een interview met S…

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox