Customer-centric culture
Heijmans Hive Innovatie hub
Tijd tot evenement
Customer-centric culture
Heijmans Hive Innovatie hub | ,
Tijdens de middag staat het boek ‘Customer Experience, van cult naar cultuur’ centraal. Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan beschrijven hierin een concrete, beproefde en gefaseerde methode om CX integraal in de organisatie in te bedden, zodat het organisatiecultuur wordt. De aanpak is gebaseerd op grondig onderzoek naar de ervaringen van experts en organisaties die succesvol werken met het Service Excellence gedachtegoed. Deze aanpak zorgt dat CX permanent op de managementagenda komt te staan en mobiliseert de volledige organisatie voor een blijvende verandering.
Het event geeft je een sneak peek van het boek en behandelen we vragen zoals:
- Waarom slaagt minder dan de helft van de CX-initiatieven?
- Hoe pak je CX integraal aan?
- Hoe embed je CX in zes fasen in de organisatie?
- Wat betekent dit voor de organisatiecultuur?
Aanmelden
Programma
Welkom ☕ - inloop half uurtje
Sprekers: Berend-Jan Rietveld Jean Pierre ThomassenOpening PIM & Heijmans
Sprekers: Charelle AkiharyWelkom door de voorzitter van PIM, Charelle Akihary, en de gastheer van Heijmans

Charelle Akihary
Voorzitster Platform Innovatie Marketing & Marketing Directeur NPO | PIM & NPO
Customer Experience; van cult naar cultuur
Sprekers: Eric de Haan Jean Pierre ThomassenWaarom slaagt minder de helft van de CX-initiatieven? Hoe CX-integraal aan te pakken? Hoe CX in zes fasen in de organisatie in te bedden? En wat betekent dit voor de organisatiecultuur? Dit zijn enkele van de vraagstukken die in deze inleiding op het onderwerp centraal staan.
Break out rooms - Praktijkcase naar keuze
Sprekers: Anneke Teheux-Dalstra Jeroen MeeuwsenEnmo Sound & Vibration Technology (Anneke Teheux-Dalstra)
Van uitdaging naar uitmuntendheid; onze (praktijk)reis naar Service Excellence
Tijdens onze presentatie nemen we je mee op een inspirerende reis naar Service Excellence in de praktijk. Ontdek hoe ENMO Sound & Vibration Technology, met een pragmatische aanpak, ongeëvenaarde service biedt in de nichemarkt van geluid en trillingen. We delen onze unieke methoden, ervaringen en indrukwekkende resultaten. Ervaar hoe wij als MKB-bedrijf Service Excellence realiseren door onze pragmatische aanpak en toewijding aan kwaliteit en klanttevredenheid.
Nationale-Nederlanden Hypotheken Contact & Service (Jeroen Meeuwsen)
NN Hypotheken Contact & Service is een reis gestart richting de ultieme klantbeleving. Normaal zou de organisatie een programma opstarten, maar in deze verandering is dit niet het geval. NN Hypotheken Contact & Service gebruikt de bouwstenen vanuit Service Excellence om stap voor stap door de benodigde paradigma shifts heen te gaan. Centraal hierin staat onze 9+ formule.
Organisatie X
Die houden we nog even geheim...
Paneldiscussie Customer Experience
Sprekers: Anneke Teheux-Dalstra Berend-Jan Rietveld Eric de Haan Jean Pierre Thomassen Jeroen Meeuwsen Rien BrusPaneldiscussie onder leiding van Berend-Jan Rietveld.
Deelnemers aan het panel zijn Anneke Teheux-Dalstra, Jeroen Meeuwsen, Rien Brus, Eric de Haan en Jean-Pierre Thomassen
Uitreiking eerste exemplaar boek
Uitreiking van het eerste exemplaar 'Customer Experience, van cult naar cultuur' door de uitgever van Boom, Freek Talsma.
Borrel
Gesponsord door Heijman